سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

 اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

 طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت اختصاصی سئو و بهینه سازی اینفلوئنسر مارکتینگ که به معنی بازاریابی به کمک افراد تأثیرگذار است یکی از اصطلاحاتی است که در این چند سال اخیر در کشور ما نیز مانند سایر کشورها فراگیر شده است. اینفلوئنسر مارکتینگ تنها به یک رسانه محدود نیست و بیشتر افراد این مفهوم را بیشتر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می شناسند یا به کار می برند.

 

 

 اینفلوئنسر به چه کسی گفته می شود؟

 خیلی ها تصور می کنند که اینفلوئنسرها افرادی هستند که در رسانه های اجتماعی بزرگ دنبال کننده زیادی ندارند، اما اینفلوئنسر به شخصی گفته می شود که قدرت و توانایی تأثیرگذاری بر درک و نگرش دیگران را دارد و می تواند آنان را به کاری متفاوت ترغیب کند.

 اینفلوئنسر به شخصی گفته می شود که دیگران را ترغیب می کند تا از شما خرید کنند. در کل باید گفت اینفلوئنسر باید سه ویژگی توانایی دسترسی، اعتبار زمینه ای و هنر فروشندگی را داشته باشد.

توانایی دسترسی: توانایی انفلوئنسر به در پیام رسانی به دسته بزرگی از افراد. اشخاصی که توانایی دسترسی کمی دارند اما در مقابل اعتبار و هنر فروشندگی بالایی دارند به عنوان انفلوئنسرهای کوچک شناخته می شوند.

 اعتبار زمینه ای: سطح اعتمادی که مخاطب بر اساس دانش و تجربه اینفلوئنسر درباره موضوعی خاص کسب می کند.

 هنر فروشندگی: بعضی از افراد قدرت بسیار زیادی در متقاعد کردن دیگران دارند و می توانند با روش های متقاعد کننده ای توضیح دهند، پیام های واضحی را بیان کنند و با اعتماد به نفس بالایی دیدگاهشان را بیان کنند.

 


 اجزای اینفلوئنسر مارکتینگ:

 هر اینفلوئنسر روش های مختص به خودش را برای ارائه تبلیغات دارد اما یکسری موارد خاص باید قبل از راه اندازی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ رعایت شوند:

 1- پیدا کردن اینفلوئنسرهایی که در زمینه خدمات شما فعالیت می کنند. با جستجوی ساده در اینترنت و یا از طریق سایت های مخصوص می توان این افراد را پیدا کرد.

 2- ترتیب دادن کمپین بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهای پیدا شده

 3- ترتیب دادن دومین کمپین بازاریابی برای اینفلوئنسرها با هدف آگاه سازی تعداد بیشتری از مشتریان

 4- زیر نظر گرفتن پارامترها برای رسیدن به میزان فروش دلخواه و جذب فالوئرهای موردنظر

 

 مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ:

 اینفلوئنسر مارکتینگ با هدف از بین بردن حس منفی و سِر شدگی نسبت به تبلیغات ایجاد شده است. با اینفلوئنسر مارکتینگ می توان مخاطبان و یا مشتریان بالقوه ای را به صورت غیر مستقیم ترغیب به خرید محصول کرد. بیشتر شرکت ها از اینفلوئنسر مارکتینگ در کنار دیگر روش های تبیلیغاتی به صورت همزمان استفاده کرد تا بتوانند بیشترین تأثیر را بر روی مخاطب خود بگذارند.

 

می توانید برای مشاوره درباره چگونگی استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ و آشنایی با تکنیک های آن با مشاوران ما در شرکت طراحی سایت کاپ در تماس باشید.